Wij werken met het online administratieprogramma van Twinfield en Basecone, afhankelijk van bv alleen factureren of ook Scan en Herken. Hierdoor wordt het een stuk eenvoudiger om gegevens in te lezen,
Voor beiden geldt dat boekingen automatisch worden verwerkt en indien je dit wenst kun je meekijken of zelf boekingen verrichten in je eigen administratie. In Basecone is er de mogelijkheid om inkoopfacturen te verwerken via Scan en Herken. Hierdoor ontstaat er een voor jou zo optimaal mogelijke samenwerking.
Stappenplan:
- Tijdens ons intakegesprek brengen wij jouw situatie en wensen in beeld en geven advies over de inrichting van jouw specifieke bedrijfsstructuur, de belastingregels en de online administratie.
- Vervolgens richten we jouw administratie in en zorgen voor een koppeling tussen de zakelijke bankrekening en het online administratieprogramma zodat al je bij- en afschrijvingen automatisch in het pakket binnenkomen.
- In jouw eigen omgeving binnen het programma kun je zelf je offertes en verkoopfacturen aanmaken en verzenden.
- Maandelijks werken wij de administratie bij zodat je op ieder moment een inzicht hebt op de laatste cijfers. Je kunt dus op elk gewenst moment en waar je wilt inloggen in je eigen omgeving en zaken als omzet, winst, kosten, debiteuren en crediteuren inzien. Ook je balans en resultatenrekening kun je per maand of per jaar inzien.
- Per maand, kwartaal of jaar dienen wij jouw BTW-aangifte in bij de belastingdienst. Aan het einde van het jaar doen we dat ook met de aangifte inkomstenbelasting of indien je een BV hebt een aangifte vennootschapsbelasting (VPB).
- Een keer per jaar stellen wij een jaarrekening met balans en winst en verliesrekening voor je op. Vervolgens nemen wij, indien je dat wenst, deze samen door en geven op basis hiervan advies